الخميس، فبراير 26

اول مره اشعر ان الكتابه فعلا مسئوليه
بالرغم اني كتبت كتير اوي خواطر خاصه لكن عندما يتعلق الامر بطلاع اخرون علي ما اكتب
اعتقد انها فعلا مسئوليه ليست    هينه
عموما  احتمال تكون بس رهبه المواجهه مع الاخرين وعدم الثقه في ما اكتب
لكني اعتقد انني لابد ان اقنع نفسي انني اكتب لنفسي فقط حتي يمكنني الكتابه بحريه اكثر
والله سبحانه وتعالي هو المستعان دائما علي الخيرات

هناك 6 تعليقات:

  1. لا اكتب ولا يهمك
    كلنا مستنيين ابداعاتك

    ردحذف
  2. بالضبط..اعزل نفسك.كأنك بتكلمها.انقل الكلام علي الكمبيوتر.وبعد كده مهمة النشر سهلة :)
    ربنا يوفقك ^^

    ردحذف
  3. طاخ طاخ طاخ
    عيارين في الهوا زي فرح اي مصري اصيل شحط محط
    وهاذوه العيارين ابتهاجا بدخولك عالم الفضفضة المريح

    ياعم اسرتني بكلامك الرقيق انا ستيتة على قد حالي جدا .. كتر خيرك

    تكلم حتى اعرف من انت
    اكتب حتى اعرف من انت
    شغل الكيبورد لأنك اخترت ابن رشد وده اسم فلفلوس كبير قوي ورينا بقى انت مين علشان نعلق بضمير

    مرورك دوما يسعدني

    تحياتي

    ردحذف
  4. ليلي

    اشكرك علي تشجيعك ومرورك

    ردحذف
  5. عم ضياء
    كلامك نختصر بس بجد في الجون
    لان من لا يحترم نفسه لن يحترمه الاخرون
    اشكرك

    ردحذف
  6. الاخت ستيته
    طبعا مرورك عندي بجد شرف كبير اوي وتواضع من شيم العظماء
    بالنسبه للعيارين اعتقد ان دي من العادات السيئه
    اللي لازم حضرتك تكتبي فيها بوست جامد

    ردحذف