الخميس، مارس 19

بدون عنوان

مش عايز بكره يفوت وانا لسه بموت والليل عمال يجرح
والوحده تزيد النار وتزيدني مرار والحزن يبات يصبح
وما بين كده او كده مش مرتاح انا
خليني باه كده يمكن الهنا  مداري في صبري عليك
طبعا دي اغنيه منير الجميله
لكن مش عارف ليه مسيطر عليه احساس
شايف ان الكلمات دي 
معبره عنه اوي بشكل يفوق
اي وصف ممكن اكتبه

هناك 6 تعليقات:

  1. الكلمات جميلة فعلا
    آنس الله وحدتك
    وزمان قالوا اهل الحكمة
    اللي يصبر ينول

    والصبر مفتاح ايه؟
    الفرج ان شاء الله

    انت فعلا ليك نظرة فلسفية في الأمور كلها
    تستحق الأسم الذي اخترته لنفسك
    ربنا يكرمك

    ردحذف
  2. ربنا يبارك فيكي يا اختي ستيته
    ومتحرمش من وجودك دايما
    وانا اؤيدك ان فعلا الصبر جميل اوي اوي

    ردحذف
  3. الحقيقه أنا مليش فى الأغانى
    مش تطرف والحكاية دى
    بس جربت ان ميبقاش على لسانى غير القرآن فالقيت مش بقدر اسمه اغانى
    بس خلينى ااقولك أوقات كتييره قوى كعانى وكلمات تمثل حياتنا
    ونستغرب نقول هو اللى كاتب ده عارف حكايتى

    بس انا ضد اليأس والحزن
    ابن رشد ..لا يحزن مؤمن..فالحزن يسعد الشيطان
    ويمكن اكون فهمت غلط
    بس تقبل مرورى

    ردحذف
  4. أنا برضه مليش فى الأغانى خالص
    بس على العموم ربنا يفرج كربك وييسر أمرك ويغفر ذنبك ويرفع بؤسك

    ردحذف
  5. السلام عليكم ورحمة الله
    أنا قريت شكوتك الي على مدونة ستيتة أنا رئيس تحرير المجلة والقائم عليها طبعا مع الفريق الجميل الي معايا
    بالنسبة للروابط الي مش بتشتغل اتصلحت ده كان عطل واتظبط
    بالنسبة لترتيب الأبواب وتنظيمها وتقليلها ده اقتراح أنا هعمل بيه وحاطه في حسابي بس مش بالطريقة دي
    يعني في أبواب ممكن تدمج فده هيقلل من الأبواب الكتير وطبعا هعيد تنظيمها بس دي جت على عجالة انت متعرفش أنا تعبت فيها ازاي لإن ده أول عدد فكنت لوحدي فالتصميم والبرمجة لازم يكون فيها خلل لكن أوعدك بخدمة أحسن قبل حتى العدد الجاي
    وبالنسبة للتعليقات عندك مكان للتعليقات آخر كل صفحة هتلاقي لينك مكتوب عليه اترك تعليقك أو رأيك وفي مكان للشكاوى الي هو في القائمة الشمال بعنوان راسلونا

    يارب تزورنا تاني ومتقطعش ولازم معلش تعذرنا احنا لسة في الأول

    مع خالص تحياتي
    رئيس التحرير

    ردحذف
  6. ول مرور تحية الي الهرم الرابع محمد منير ولك دمت بود اتمني التواصل

    ردحذف